Het zit in het dna van alle us-collega’s om continu alert te zijn op trends, kansen en vernieuwing. We zijn nieuwsgierig en willen overal induiken. Nieuwe technologieën en digitale mogelijkheden zoeken we het liefst tot op de bodem uit, zodat we onze opdrachtgevers blij kunnen maken met waardevolle verbeteringen.
CLOMP: structurele innovatie in onze werkwijze
Op die manier proactief onze klanten verder helpen - dat doen we het allerliefst. Maar eerlijk is eerlijk: als het heel druk is (en dat is het best vaak) schiet het hands-on bezig zijn met innovaties er soms bij in. Tot ieders verdriet, want vooruitdenken, met nieuwe ideeën en oplossingen komen, kennis delen; dat hóórt bij digital partnership. Daarom hebben we het voortaan structureel ingebed in onze manier van werken. En niet zomaar een beetje. De helft van de uren van onze developers hebben we gereserveerd voor dit nieuwe werkproces, waarin - naast ondersteuning aanvragen - vooral het proactief bedienen van onze bestaande opdrachtgevers centraal staat. ‘Client opportunity management proces’ wordt dat wel genoemd. Bij ons heet het ‘us. CLOMP’.
Vooruitdenken, met nieuwe ideeën en oplossingen komen, kennis delen; dat hóórt bij digital partnership
in de praktijk
Hoe het werkt? Een voorbeeld. We vragen ons wel eens af of het mogelijk is de structuur of flow van formulieren zó in te richten dat invullen nóg gebruiksvriendelijker wordt, met als resultaat meer conversie. Binnen us. CLOMP onderzoeken we het, kijken hoe we het kunnen vertalen naar ons formulierenplatform ngo suite, welke opdrachtgevers hiermee geholpen zijn en wat het hen oplevert en kost. We presenteren de uitkomsten aan collega’s en komen samen tot nóg slimmere oplossingen. Ook onze klanten worden nadrukkelijk betrokken voor input en feedback.
Een ander typisch CLOMP-topic is AI en de razendsnelle ontwikkelingen die daaruit voortkomen. us. CLOMP geeft ons de kans daar bovenop te blijven zitten en continu te onderzoeken hoe de innovaties op dit gebied onze klanten verder kunnen helpen, bijvoorbeeld door processen te verbeteren of te automatiseren.
de voordelen voor onze opdrachtgevers
De voordelen van dit nieuwe werkproces voor opdrachtgevers zijn duidelijk: meer aandacht voor hun (toekomstige) behoeftes, meer service, meer partnership en een excellente klantervaring. En omdat we innovatieve oplossingen breed kunnen aanbieden en zelf mee-investeren in de ontwikkeling, blijven de kosten zo laag mogelijk. Niet onbelangrijk voor onze klanten, die voor hun succes grotendeels afhankelijk zijn van digitale technologie, maar het liefst elke euro rechtstreeks aan hun goede doelen besteden.
Omdat we innovatieve oplossingen breed kunnen aanbieden en zelf mee-investeren in de ontwikkeling, blijven de kosten zo laag mogelijk
het plezier van samenwerken aan innovatie
Natuurlijk is us. CLOMP in het leven geroepen ten bate van onze klanten. Maar hé, het kan geen kwaad dat het hierdoor nog leuker is om bij us. te werken, toch? Om je elke dag uitgedaagd te voelen en om te groeien, met top notch technologie te mogen spelen, trends bij te houden en in co-creatie tot de allerbeste digitale oplossingen te komen? Met us. CLOMP draagt iedereen bij, telt elk idee mee, verplaatsen we ons nog beter in onze klanten en lopen we als digital agency voorop in de branche. Kortom: met us. CLOMP doen we het beste voor iedereen.